:: Untuk Info Kelas, sila lihat di ruangan side bar kanan ::

Monday, January 10, 2011

:: Kelas Tartlets pada 9 Jan 2011 ::

Salam semua..
Pertama sekali, syukur pada Allah Taala, di atas keizinan Nya utk sy mulakan kelas tart pada 2011 ni dengan jayanya..Alhamdulillah..kelas semalam dihadiri oleh Kak Syida from Puncak Alam, Shah Alam..dan jugak Eija dari PJ..kedua2 nya ramah, dan alhamdulillah kelas kami berjalan dengan lancar dengan selingan cerita2 dan gelak ketawa daripada kak syida dan eija..saya sukakan suasana kelas yang begini..santai, dan tak mau stress2..

proses membuat shell..

menghias fruit tart..

proses isian filling dan cheese ke dalam shell tart..alhamdulillah..tart menjadi denga gebunya! :)

kak syida (kiri) dan eija (kanan) bersama hasil masing2.. :)

bergambar bersama peserta kelas..

hasil yang dibawa pulang..sorry, gambar kurang memuaskan..

alhamdulillah..kedua dua tart iaitu Fruit Tart dan Cheese Tart menjadi dengan cantik dan gebu..masing2 dah terror buat tart, lepas ni boleh bukak bisnes pulak ye.. :) terima kasih sy ucapkan kepada kak syida dan eija..lepas ni jgn lupe join kelas coklat pulak ye.. :)

buat sesiapa yang nak join kelas, sila informkan tarikh kelas, dan sms/call 019-2992844 atau email ke ain.rusli@gmail.com.. sy tidak letakkan kelas pada spesifik tarikh, anda yang tentukan bila anda mahu kelas diadakan.. :)

3 comments:

awein said...

mmg best sgt2...

Unknown said...

waaa best2..klu dkt, org bwk mak mertua org g kelas ain..dia suka bende2 cmni

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

kak syida : thanks kak..mintak dihalalkan semua ye..hehehe..

Ila : oo..yeke? mak mertua or negeri sembilan kan?hehehe..xpe,nnt bebila smpai ke shah alam, bawak la die join kelas ain.. :)