:: Untuk Info Kelas, sila lihat di ruangan side bar kanan ::

Wednesday, September 10, 2014

:: Salam untuk semuaa... ::

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya..
Maaf..dah lama sangat saya tak jenguk blog ni..memang busy dengan order yang tak henti2..syukur Alhamdulillah untuk itu..cuma saya rasa agak ralat sbb tak sempat nak share kan hasil dari 'dapur' saya untuk anda semua..
Insya Allah, lepas ni hari2 saya akan update khas untuk anda ya..tanpa anda semua, siapalah saya kan? :)

Anyway, buat semua yang order biskut raya saya masa bulan puasa yang lepas, terima kasih yang tak terhingga di ucapkan..thanks a million buat semua dealer2, dan tahniah kerana berusaha gigih untuk sama2 berkongsi hasil dengan menjual biskut raya saya..alhamdulillah..memang tak cukup tangan sebab total order ada lebih 1000 balang..tapi dengan berkat kesungguhan, dan kecekalan saya dan team, alhamdulillah..kesemua berjaya di deliver kepada customer beberapa hari sebelum raya..

Juga, walaupun dah lepas, saya nak ucapkan Selamat Hari Merdeka buat semua..sempena merdeka, saya dapat tempahan 12 biji kek bendera, dan alhamdulillah..berjaya di hantar ke customer tepat pada waktu yang dijanjikan..anda nak tengok hasil dia? nanti saya akan share kan buat anda semua ya!
Oh ya..ada ramai yg whatsapp/sms/pm saya bertanyakan tentang acuan coklat..mostly bertanya, adakah sy still menjaul acuan? jawapan saya...Ya..kebanyakan mould saya dalam album tu semua available..so..bg sesiapa yang nak order, xkiralah mould, coklat, cake, atau apa sahaja, boleh sms/call/whatsapp 019 2992844 atau boleh pm saya direct ya..

Salam sayang...
Ain Rusli

No comments: