:: Untuk Info Kelas, sila lihat di ruangan side bar kanan ::

Thursday, October 9, 2014

:: Surprise cake untuk hubby tersayang ::

 Assalamualaikum & selamat pagi semua..
amboi..lama sangat tuan tanah ni bercuti kan? sorry sangat ya kawan2..saya terlampau busy dengan mcm2 perkara..tu yang tak ter update page sy ni ha..ok..jom saya jamu mata awak2 semua dengan kek/coklat/cookies/dessert dari My Chocs For You ya..yes, untuk anda semua! 

Kek ni saya terima order dari seorang isteri, khas buat suami tercinta..dia minta saya deliver ke shah alam untuk surprise kan en.suami yang sedang bekerja..alhamdulillah, feedback yg baik sy terima dari suami, dan kawan2 suami beliau...terima kasih sy ucapkan.. 




Anda pun boleh buat surprise kat insan2 tersayang nih! InsyaAllah saya boleh aturkan..just contact saya ya! kita diskas2 

****************************************************

Hubungi kami untuk keterangan lanjut :

Ain Rusli
Phone number (call/sms/whatsapp) : 019 2992844
Email address : ain.rusli@gmail.com
FB : My Chocs For You

#shahalam #sayajualkek #puncakperdana #puncakalam #saujanautama#nusarhu #kekbirthday #bukitjelutong #kayanganheight #sunwaykayangan#cahayaspk

No comments: