:: Untuk Info Kelas, sila lihat di ruangan side bar kanan ::

Monday, March 12, 2012

:: Sesi Photoshoot bersama team Majalah RASA ::

Salam semua..
Pada 14 Feb 2012 yang lepas, team Majalah Rasa telah datang ke rumah saya utk sesi photosoot apam polkadot untuk dimuatkan didalam Majalah Rasa bagi keluaran April 2012..saya telah dihubungi oleh wartawan majalah RASA iaitu Ej 2 minggu sebelumnya utk setkan temujanji..bagi saya, pengalaman pertama begini sangatlah mengujakan dan sesungguhnya satu pengalaman yang tidak harus saya lepaskan..ini adalah antara apam polkadot yg saya sediakan utk sesi photoshoot tersebut..






Alhamdulillah, sesi berjalan lancar dan sesungguhnya saya tak sabar menantikan keluaran majalah tersebut di pasaran pada pertengahan bulan Mac ini! bagi sesiapa yang ingin mendapatkan resepi apam polkadot dari My Chocs For You, anda boleh dapatkan majalah Rasa keluaran April ya! Buat Ej dan Halim, thanks so much atas segala kerjasama yang diberikan..nnt kalau ada peluang masuk majalah lagi, jgn lupa kontek akak ya! :)

No comments: